Správný výběr SEO agentury

Internet je součástí života každého z nás. To je také důvod, proč se firmy na tento druh propagace soustřeďují čím dál tím více. Ideální je, když svou propagaci svěříte do rukou profesionálům. Zvolit si marketingovou, konkrétně SEO agenturu není nejsnadnější, ale není to nemožné . Na co se během výběru zaměřit a čemu se vyhnout?
vysvětlovací nákres

Hledání a reference

Každý asi v první řadě sedne k počítači a využije Googlu. Nečekejte ale, že vám nějak extra pomůže. Když zadáte slova “SEO agentura“, zobrazí se tisíce výsledků. Proto je mnohem lepší zadávat konkrétnější dotazy, například se specializací, kterou požadujete. I to je totiž velmi důležité. Nikdo nechce číst obecné články o ničem.

Kromě online vyhledávání se ale zkuste poptat i mezi známými, anebo kontaktujte jiné společnosti stejné či podobné velikosti jako je ta vaše. Zeptejte se jich na tip a zeptejte se na to, jak jsou s nimi spokojení. Stejně tak se ale vyptávejte i agentur samotných. Prověřte si reference a ptejte se na jejich specializaci. Zjistíte tak předem, zda nešlápnete vedle.
veselá porada

Faktory, na které nesmíte zapomenout

Základní a neodmyslitelné aspekty výběru jsou:

  • cena služeb,
  • přínosy spolupráce,
  • již dosažené výsledky u jiných klientů a
  • odpovídající odbornost.

Nabídka agentury

Počítejte s tím, že tento druh marketingu je běh na dlouhou trať. Proto je velice důležité, abyste si zvolili skutečně dobře. Budete s nimi totiž spolupracovat dlouho. Ať už se rozhodnete pro SEO, PPC (Pay Per Click) nebo obojí, bude vás zajímat především: podmínky spolupráce se společností, reference na sociálních sítích i mezi známými a internetové aktivity.

Sice se díky tomuto nemusíte vybrat na sto procent dobře, ale hodně to pomůže. Dávejte si pozor i na délku spolupráce. Aby byla skutečně efektivní, tak by neměla trvat déle než pár měsíců. I to eliminuje potíže v budoucnosti a při podpisu smlouvy byste na to měli brát zřetel.