Jak usnadnit výdej jídel u okénka v restauraci



Jezdíte někdy na vodu? Anebo navštěvujete v létě městská koupaliště? A setkali jste se tu s tím, že jste za letních veder museli stát ve frontě u stánku s občerstvením nebo u výdejního okénka tamní restaurace, abyste obdrželi objednané jídlo? Stát ve vedru někde na prudkém Slunci mezi lidmi, kde jsme na sebe namačkáni, všichni se potí a my samozřejmě ten pot cítíme, nemusí být zrovna to, po čem bychom toužili ve volných chvílích. Někdo by to mohl i docela klidně zabalit a nežli stát ve frontě na občerstvení, tak si raději donese jídlo z domova.

muž v bazénu

Jde to ale i jinak. Nač si odpírat oblíbenou vegetariánskou pizzu nebo smažený květák s bramborami, když to jde vyřešit tak, aniž byste museli nervózně přešlapovat na místě u výdejního okénka? To řešení se nazývá Retekes Queue Wireless Calling System. Co to vlastně je Jedná se o systém pagerů, které zákazníkům oznamují, že je jejich jídlo připraveno. Funguje to tak, že si jídlo u okénka pohodlně objednáte, obdržíte pager a vyčkáte někde v blízkosti restaurace na signál, který vám oznámí, že už máte pokrm hotový, abyste si jej šli k výdejnímu okénku (výměnou za pager) vyzvednout. Je to jednoduché a přitom tak účinné.

vegetariánská pizza

Nemusíte trávit čas na Slunci u okénka mezi upocenými rekreanty, ale můžete se povalovat u vody, osvěžit u vodní hladiny, můžete jít někam do stínu, můžete si mezitím vedle koupit zmrzlinu, můžete si odskočit na toaletu, zkrátka dělat, co chcete. Tento způsob výdeje jídel je velice efektivní jak pro zákazníky, tak i pro obsluhující personál. Odpadají zbytečné stresy a konfliktní situace a všichni lidé se pak mohou cítit mnohem lépe. Proč si tedy neusnadnit život něčím takovým? Toto je jeden z příkladů, kdy moderní technika může sloužit lidem k jejich prospěchu, nikoli aby je umlčovala a brala jim životy, jak se to odehrává ve válečných střetnutích.